۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

خادمی خبر داد:

طرح آبرسانی فرامرزان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

طرح آبرسانی فرامرزان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت: طرح آبرسانی به فرامرزانِ بستک با هدف تولید 1.4 میلیون متر مکعب در سال و 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که تا پایان دولت دهم به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خادمی در این باره گفت: طرح آبرسانی به فرامرزانِ بستک قسمتی از طرح بازسازي تاسيسات و خط آبرساني به بندر لنگه است که جزء طرح های مهر ماندگار قرار گرفته است.

به گفته مهندس خادمی؛ این طرح با هدف تولید 1.4 میلیون متر مکعب در سال و 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که تا پایان دولت دهم به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد:برای اجرای کل طرح تاکنون اعتباری معادل 237.4 میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل و بهره‌برداری از آن نیازمند 210 میلیارد ریال اعتبار است که 100 میلیارد ریال، اعتبار مورد نیاز بخش مهر ماندگار آن (فرارمرزان ِ بستک) است.

وی افزود: حجم عملیات طرح آبرسانی فرامرزان از کل طرح شامل؛ 23 کیلومتر خط انتقال، یک هزار و 150 متر مکعب مخزن و دو واحد ایستگاه پمپاژ است.

خادمی اضافه کرد: کلِ طرح بازسازي تاسيسات و خط آبرساني به بندر لنگه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال اجراست که در صورت تامین به موقع اعتبار، امسال به بهره برداری می‌ رسد.

کد خبر 2062340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha